torsdag 31. januar 2008

Ny dag...



Dette er altså utsikten fra mitt vindu i dag.... Skikkelig ufyselig vær. Hadde jo vært veldig greit med noen dager, men opplett og kanskje litt sol??? Kan jo bli deprimert av mindre :)

Men det positive med dette været er jo at man får gjort noe fornuftig innimellom. Har strikket en eva-lue som de kalles. Dette er den tredje jeg har laget. Veldig greit mønster og går fort å strikke. Passer meg bra, har ikke tålmodighet til større prosjekter ;)
Var på Ikea i går med en venninne. Skulle bare ut å se, for å få tiden til å gå litt ;) Blir jo helt tusseste av å gå der, og nå hadde de fått inn sååå mye nytt, hvertfall siden jeg var der sist. Tror det er en liten stund siden ;) Masse vår og sommer ting, herlig!!!!! Men vi var flink, kjøpte bare noen småting, og stoff. Så var det hjem , få i seg litt middag og fram med symaskinen. Venninen, Camilla :), sydde seg fem sofapute trekk, og var storfornøyd :) Jeg selv sydde en pose til sokker og litt annet pø ;) Er ikke så stødig på symaskinen, så blir ikke lagt ut noe bilde av kreasjonene :)Beklager litt dårlige bilder, men det er mobil kamera. Man tager hva man haver..... Ha en strålende dag :)

Ingen kommentarer: