onsdag 6. februar 2008

JIPPI....

Dette er malt med olje maling og er 100x110 cm. Ganske stort, og krever stor plass. Har gitt det i gave til min fetter og samboeren da de kjøpte nytt hus. Det har fått en hel vegg, bare for seg selv:)
Dette er også malt i olje og er samme størrelse som det over. Dette er solgt.....

Jeg har nå strikket mitt første par med sokker :) De såkalte tube sokkene var enkel og grei å lage, ingen hel!!! I like ;) Stoltheten skal på leirskole neste uke, så da blir jo de god å bruke støvlene. De er utprøvd og godtatt.Varm og god var de :) Holder på med et sitteunderlag som også skal med på leirskolen.

Ellers sitter jeg her å prøver å skrive en stil, på engelsk, noe som ikke er helt mitt bord...
Sliter med å finne ordene, og da blir det fort kjedelig. Mye gøyere å skrive innlegg i bloggen ;) Men, men, sånn er det.... Alt kan ikke bare være gøy heller, så over til leksene igjen..
Ha en strålende dag alle sammen :)

2 kommentarer:

Donnas Verden sa...

Hei hei

Takk for besøk inne på bloggen min, jeg er ganske så fersk her inne i bloggland jeg også, men det er en veldig koselig hobby:)

Helt nydelige bilder du lager!

Linker deg tilbake jeg:)

Ha en fin torsdag!

Donnas Verden sa...

he he

Datteren min sitter i armkroken min og koser akkurat nå, og ble veldig fascinert av sønnen din:)

Hun er 2 og et halvt år, og sa akkurat at ;mamma, veldig pen mann...
Hun har begynt å fatte interesse for det annet kjønn skjønner jeg, he he.