onsdag 27. februar 2008

Planen for i dag...

Planen i dag er altså å få gjort masse husarbeid...
Men sitter nå her på pcen og lurer på hva jeg kan finne på for å utsette det litt ;)
(veldig lur, ha,ha)
Ikke noe særlig gøy, men det må jo gjøres(husarbeidet altså).
Er noen dager siden det er blitt gjort noe her, da ryggen min slo seg helt vrang tidligere i uken. Har nå vært hos kiropraktor og blitt knekt opp litt, så det kommer seg.
Betongkloss, kalte han meg!! Ja, visste jo det da......
Har litt problemer med å slappe av, skuldrene er konstant oppunder ørene.
Dårlig uvane, og vanskelig å vende.....
Men, men, som sagt så er formen bedre i dag, og har mange planer :)
Vaske badet, skifte på sengene vaske gulver osv....
Og når dette er gjort så er det vel bare å ligge seg ned i gjen, utkjørt ;)
Sliter med fybriomyalgi, så planene mine for i dag er jo noe av det værste jeg gjør.
Kroppen liker det ikke, og straffer meg deretter......
Er fremdeles høyt oppe når det gjelder bølgeteppet mitt,
men fant ut at det blir et ganske smalt teppe.
Har visst, selvfølgelig, lagt opp altfor få masker, så det får bli putetrekk denne gangen :)

Var innom Hus og Hjem her en dag, de hadde et nydelig garn(lappen er vekk, så vet ikke hva det heter) i lys rosa som jeg fikk så lyst til å strikke et sjal av.

Av erfaring så har jeg ikke noen tro på at det blir ferdig.

Er jo så kjedelig å strikke sjal. Frem og tilbake, frem og til bake..... Uff...... Ikke noe for meg.

Men starter alltid med godt mot, og denne gangen med tykke pinner. Nr 9!!

Så det burde jo gå greit, men vi får se ;)

Tror jeg skal ha meg en tur på Fretex i dag, se om de har en kommode av ett eller annet slag, trenger sårt noe mer oppbevarings plass :)) Skulle vel vært en tur på Ikea også, ny tvbenk er sterkt ønsket.... :)) Men vi får se, må først gjøre det jeg skal, så får fornøyelsene kommer etterpå. Ha en strålende dag......

2 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!! Regnet med at noen her inne kjente igjen gaten ja!!
Håper du har fått utført noen av planene dine. Ikke kjekt når kroppen ikke funker!! Er sykemeldt til over påske jeg så nå er det fysio og trening. Driver med lett styrketrening i perioder og vet at det hjelper meg.....men så blir jeg jo så lei!! Men nå er det å stå på!!!
Ha en fin helg:O)

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Så mange prosjekter på gang! Holder på me et bølgeteppe selv, det er SÅ gøy, så nå gjør jeg bare det;)
En finfin søndag til deg!