søndag 10. februar 2008

Sol.....


Så deilig vær i dag... Nesten som om våren er kommet. Følte at det var nødvendig med litt nye blomster. Har kun noen grønne planter, for de har en tendens til ikke å vare så lenge hos meg, skjønner ikke hvorfor ;) Sikkert noe med at de trenger litt vann innimellom............. :)
Har tatt en skikkelig husvask i dag. Det er jo så deilig når solen skinner, men da ser man jo også alt man burde gjort av husarbeid. Litt hybelkaniner, skitne vinduer, litt støv som ikke burde være der.. Men når solen titter fram, så får man jo litt ekstra giv også, iallefall jeg, hihi..... Så har virkelig svingt meg i dag....
Har også fått vasket stolen min, den var ikke særlig hvit lenger, men det ordnet seg etter en tur i vaskemaskinen, så da er det sofanen sin tur. Lykke med sofan som kan ta trekkene av og vaskes. Har både sofan og stol i Ikeas Ektorp. Er så utrolig fornøyd. For en billig penge kan man kjøpe nytt trekk, og sofanen er som ny :)) veldig bra...
Men nå er det tid for litt skole lesing. Prøve i Nyere Historie i morgen......... Litt skummelt ;) Ha en strålende dag, og nyt fineværet.......

2 kommentarer:

Berit T sa...

Her var det vår i vinduet, nydelig. Trenger noe som frisker opp av og til.
Tøffe bilder du maler. Har også sånne interesser, maler forskjellige teknikker og koser meg med det.
Det hekleteppet var også lekkert, og ser her i blogglandia at mange har laget seg slike, og det har jeg også tenkt. Har begynt å handle inn garn, tenkte å ha det i alpakkaull for det er så deilig mykt.
Jeg linker deg visst det er greitt?
Ha en fin dag.

Tone Yvonne sa...

Hei :o)
Så hyggelig at du besøkte bloggen min! Måtte jo ta en titt hos deg også :o) Skjønner hva du mener, man får utrolig energi når det er pent vær og da er det bare å bruke den, og ikke minst føles det så god vaske i pent være - det er akkurat som om det blir renere fordi det er SOL :o) Ser også at du maler, bildene er kjemepefine, slett ikke dumt å ha en hobby man kan bli litt oppslukt av :o) Ha en strålende dag!!