lørdag 23. februar 2008

Tanker...

Sitter her med kaffen min og ser vinduet på det grå og triste været.


Går inn på pcen og finner fram noen bilder fra i fjor sommer.


Herlig, ååå, som jeg gleder meg til litt lysere tider. Sol og sommer :)


Her et et bilde fra Rosendal, et utrolig flott sted, mange gamle bygninger og trær..











Dette skapet var opprinnelig i furu.


Jeg liker ikke furu i det hele tatt, men møbelet i seg selv var jo fint.

Så da var det fram med malerkosten.


Synes det ble så flott :)


Bare synd jeg ikke har det lenger. Eksen sitt... ;)




Disse henger å pryder gangen til noen venner :)



Det var det fra meg, nå må jeg gjøre meg klar til jobb, så er det helg.


Ha en strålende helg alle sammen :)




5 kommentarer:

Anonym sa...

det det skapet skulle vi så absolutt hatt fingrene i hehe...kos deg på jobben...din venn:)

Tiril sa...

Heisan...
Takk for koselig kommentar på bloggen min.
Nydelige bilder du hadde malt, utrolig hvor mange flinke jenter som finnes rundt i Norges land, alt fra maling av bilder, hekling ,strikking o.s.v. skapet du hadde malt, var jo kjempe fint. Her er og regn,regn og atter regn, så hvem drømmer vel ikke om sol og sommer? Ha en fin søndag.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Heisann! Fine bilder du har malt!
Kjekt å se noen bilder fra Rosendal. Jeg bor ikke så langt unna, og skal ta meg en tur eller flere i sommer. Koselig med picnik i baronihagen, den er jo så flott om sommeren. :O)

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Takk for kommentaren. Nei har desverre ikke nettbutikk men jeg sender varer om ønsket allikevel. Koselig blogg du har. Ha en fin søndag videre!!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Hei igjen! Selvfølgelig kan du legge en link. Forresten kjempeflott det hekleteppet ditt. Tror jeg må lære meg å hekle.. :O)