lørdag 15. mars 2008

Jeg som håpet våren var kommet...



Men den gang ei...


Her snør det som bare det.

Var ikke så lett å se det på blidene, men det er helt sant:))


Kjempe store flak, tror ikke jeg har sett de så stor før :))


Kjæresten har vært på kurs i oslo denne uken,


og da jeg hentet han på flyplassen kom han med denne buketten i hånden :)


Hadde kjøpt den i oslo og tatt den med på flyturen....


Er ikke han skjønn??


Denne helgen blir det maling av malerier og inne kos.Hadde jo håpet på en tur eller to, men det ser dårlig ut. Var jo meldt så fint vær tidligere i uken, men,men... Ja, vet jo det at det går an å gå tur selv om ikke solen skinner, men når det er surt og kaldt så stivner jeg helt. Da blir alt bare vondt og ikke noe kos, så jeg står over......

Her er to malerier i akryl som jeg har lekt meg litt med :))


Det blir nok hjemme påske for meg, og med dårlig rygg og bekken så regner jeg ikke med at det blir de store turene på ski. Men skulle det nå dukke opp knall sol en dag, så kanskje....

Ønsker dere alle en fin helg og riktig god påske :))

4 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Ja det været det skiftar så fort, fra sol til regn til snø og tilbake igjen:)
Men me får håpe at våren er rett rundt hjørna, og her har det faktisk vore sol og fint i dag,herleg:)
Kjempeflotte malerier du lagar:)
Ha ei fin og god påske:)

elisabeth sa...

HAHAHAHA...så det er her du gjemmer deg;)
Jeg trodde våren kom idag, men NEIDA?&%¤/)! kan jo bli helt sprø av dette her. Jeg mener med tanke på alle som reiser til fjells, så kan jeg ikke forstå vitsen med at det skal dale ned i såkalte sentrale strøh....fnys!
Ha en fin kveld:) Her ryddes og vaskes det:)

ChatrinesLiving sa...

Om det er noen trøst, så er det masse snø her hos meg;)
Men jeg venter nå daglig på våren likevell:)
Nydelige de maleriene dine!
Ønsker deg en kjempefin påske!
Kos deg masse!
Klem fra chatrine:)

elisabeth sa...

GOD PÅSKE!!!!!