søndag 2. mars 2008

Lesehest....

Så var helgen over, og det har vært en ganske så kjedelig helg. Har lagt flat ut på sofanen i en uke nå. Ryggen og bekken er helt på vill spor. Går til kiropraktor, og håper det skal bli bedre. Kjenner rastløsheten kommer, har såå lyst å finne på noe, men kommer meg ikke så langt :(


Men nok syt for denne gang :))
Leser noen bøker for tiden, den ene er Jordmoren, ganske gøy bok, dette er jo en serie, så det er vel noen bøker igjen tenker jeg. :)) Bare kommet til nr 4, så er nettopp begynt på denne.
Den andre er Sønnavind, utrolig bra skrevet og kjempe koselig fortelling om livet til en arbeider familie fra 1920 taller og noen av deres naboer. Kommet litt lenger der da.. Nr 22, men det er visst ikke utgitt noen fler, så det er en måned å vente mellom hver bok.
Synes hun forfatteren kunne godt ha skrevet litt fortere ;)) er så spennende......


Så litt rose bilder... :)
Fikk disse av min kjære.
Så flotte, og store...
Han er så flink å gi meg blomster. Det er for det meste hvite roser jeg får,
men denne gangen var de røde og kjempe store.
Får jo litt hetta jeg da, siden sånne ting har en tendens til å dø rimelig fort hos meg.
Men har hatt de noen dager nå, flink å skifte vann på de, så da varer de litt lengre :)))
Disse må jo ha vært sååå dyr at jeg har passet på de som det skulle vært gull(hihi).....


Dett var dett for denne gang.. Ønsker dere en fabelaktig uke :)))))

4 kommentarer:

liven sa...

Heldige deg som har fått så fine roser!! Sett de kaldt om natten så varer de litt lenger!
Ønsker deg god bedring:O)

Tante Mimmi sa...

Hei!
Takk for besøk på bloggen!
Måtte kikke innom til deg også:)
Så kjkt å sjå bileter frå Rosendal, nydleg rundt Baroniet!
-Bekken og rygg, kjenne meg att...noko herk! Men..det kan hjelpe med nokre roser!!:)

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Så nydelige roser!
Jeg blir så imponert av dere "lesehester" jeg har bare SÅ lyst å lese en bok, og drømme meg vekk...men det blir jo liksom aldri, har visst ikke tålmodighet... Tenker jeg skal lese på sengen avogtil, å hva skjer... uansett hvor spennende så sovner jeg, hehe:)
Jeg ønsker deg nå en fin lesekveld!
Klem fra chatrine:)

Min Verden sa...

Kan jeg bare spørre om en ting. Hva synes du om Emanuel i Sønnavind. Han skulle jeg gjerne tatt tak i for et øyeblikk. Jeg leser Hannah, Thea og Rosehagen i tillegg. Samt at jeg får med meg faglitteraturen fra sosiologi og andre romaner vedsiden av for å balansere det litt. Jeg elsker alt. Det er deilig med fine bøker.