fredag 28. mars 2008

Nye malerier

Har malt ett par nye malerier.

Disse er malt med olje og er 60x60cm.

Et av de skal på veggen til mine foreldre..


Litt kjedelige farger, men passer inn i de fleste hjem :)


Har kjøpt meg to nøster av dette Online garnet med bambus.
Synes det var så fine farger,blankt og fint, men vet ikke helt hva jeg skal strikke enda??
Er vel egentlig sokke garn dette??
Men det var den helen da:((
Får prøve å tenke ut noe annet å strikke... Hmmmm....
Forslag mottas med takk :))

4 kommentarer:

elisabeth sa...

hahahaha. jeg har overhodet INGEN råd å komme med;)

liven sa...

Flotte malerier!!
Håper det gikk fint på prøveeksamen:O)
Ha en fin hekg!!

Huset på toppen sa...

http://trinemor.wordpress.com/

Ta en tur innom denne bloggen,hun lager masse fint med garn!!

Ha en fin lørsdagskveld!!

Laila sa...

Nydelige bilder. Jeg falt pladask for det grønne i headingen. Jeg som egentlig ikke liker grønt så veldig godt...