tirsdag 11. mars 2008

Vår fornemmelser...





I dag har det vært helt herlig.

Da jeg gikk ut i morges for å hente avisen, bare slo vår lukten i mot meg.

Klar himmel (nesten), ikke noe regn og sååå mildt, 9 grader kl 0800 :))

Sånn liker vi!!!



Tenkte med meg selv at i dag må jeg bare en tur til byen..

Er en stund siden nå (les: veldig lenge).

Har litt angst for store åpne steder, så det begrenser seg jo hvor jeg går :)

Men i dag slet jeg poden med å låkket med nye sko, det pleier å hjelpe. hihi...

Men det ble dyrt, men men, er ikke så ofte mor og sønn tar seg en tur til byn å snoper litt.... ;)Vi endte opp med disse skoene etter å ha besøkt eks antall butikker.

Enten hadde de ikke størrelsen, eller så var det ingen han likte......

Er ikke kresen altså, bare 12 og snart 13år.... ;))



Ellers har jeg invistert i nye sofaputer:))

Hekleputene er fra Princess og blomstrete fra Kid.

Super billig begge to :))

Ilike..... Nå er det to uker til, så er det "prøve eksamen" i muntlig.

Både engelsk og nyere historie, så det er vel på tide å sette inn giret å lese litt.

På ordentlig, ikke bare kose lese.

Har en tendens til å lese mye på det som er gøy, og hopper over det kjedelige.

Men det går ikke lenger, nå er det snart alvor!!!

Kan ikke si jeg gleder meg, men må jo igjennom det :)

Ha en flott kveld videre....


6 kommentarer:

Min Verden sa...

Jeg kan vel ikke si noe, kanskje jeg ligger litt foran deg i Sønnavind? Jeg arver etter en venninne. Vi bytter litt på å kjøpe og med moren min. Han Emanuel er ikke god, det kan vi være enige om! God natt. Hanne

Hulda sa...

Her har det også vært flott vårvær i dag og i går. Man kvikner til og blir fulle av energi på slike dager. Våren er her!! :)

Så fine puter du har kjøpt deg.

borghild sa...

Det var noen kjempekoselige puter du hadde kjøpt deg. Jeg har også hatt lyst på en med blondekant fra Kid, men de har den visst ikke lenger, men jeg leter likevel hver gang jeg er der...
Så flotte sko sønnen din fikk, det er jo ikke bare bare å kjøpe verken tøy eller sko når de kommer i den rette alderen. Liker de det ikke, blir det jo bare liggende...
Kos deg i finværet, her er det grått i dag:-(

borghild sa...

Glemte forresten å si at skjerfet du hadde strikket var superfint, akkurat min stil. Og det samme gjelder hjertet og puten med motiv på!!:-)

liven sa...

hei!! Fine ting du viser!! Tenker poden var glad for skoene. Det merket er jo bare så topp for de!!
Håper dette fine været holder seg i påsken......det hadde vært deilig!!
Ha en fin helg:O)

Berit T sa...

Vi har også fått snev av vår, og det var herlig. Onsdag var det faktisk 11 grader og det var helt utrolig, med flott sang av stæren og andre småfugler.
Kjekt med en bytur av og til, mye som frister nå på denne tiden. Men liker ikke kjøpe klær når huden er gusten og grå etter vinteren, må liksom vente til det blir litt farge i kinnene først.

Ønsker deg iallefall en fin påske og lykke til med lesing og eksamen!!