mandag 28. april 2008

Litt reklame.....

(alle bildene er lånt fra Princess )
Sitter her i regneværtet, sterkt redusert av allergi, og har bare lyst å sove, sove, sove.... Merkelig dette her, men det sies at det skal bli bedre for oss allergikere når det regner,
men det skjer IKKE med meg, vil heller si det blir hakket verre. :(

Men, utrolig hva man klarer hvis man bare må ;) Fotballtrening står for tur, og temperaturen er grei selv om det regner, så det er bare å komme seg avgårde...

Men først noen bilder fra Princess. Disse putene er jo bare sååå søte. Billig også, 69 kr tror jeg det var. Ikke noe å si på det :)

Pledd i samme.... Dette skal jeg ha med meg hjem på lørdag. Da er det jobb :)
Disse skjønne baby rosa håndklene, med hjerter,befinner seg allerede på badet mitt ja....
Denne var jo litt fin også, passer sikkert veldig fint sammen med de andre sofaputene mine, ja, det tror jeg virkelig... ;)
Og dette sengesettet blir flott på rommet til stoltheten.....
Må ta meg en skikkelig handlerunde nå. Dette blir vel den siste dagen på jobb, må jo bruke mulighetene når man har dem ja, er en del å spare på det. :))
Ønskere dere en fin mandags kveld videre :)

2 kommentarer:

liven sa...

Nei vi venter da ikke på sommeren.......
Så på de putene hos princess jeg også!! Kjempesøte!!
God bedring!! Er så glad jeg ikke har allergi!!
Ha en fin kveld!!

Anonym sa...

Mye fristende her, må nok se om jeg finner en Princess butikk når jeg skal ut å reise til helgen. Liker godt disse små-rosete stoffene, litt gammeldags romantisk - også minner det om min bestemor. Ha en fin vår uke, nå er det snart mai :-)