fredag 11. april 2008

Vår i luften....

Nå har vårfølelsen kommet for godt til meg.

Det er bare såååå herlig!!! :))

Kribler i hele kroppen...

Klør i fingrene etter å få gjort noe.

Er så mye jeg vil gjøre ute nå, men må bare få eksemene unna først....Har kjøpt meg en søt liten blomserkasse og satte oppi noen små søte stemorsblomster. Fortiden står de i kjøkken vinduet, men skal ut etterhvert...
En ny grønn plante har det også blitt. :)
Måtte innom Bohus for å se om de hadde mer igjen av kaffe koppen mine. Hadde super flaks, det sto 4 kopper igjen, johooo, de var mine!! De hadde også et lite serveringsfat i samme serie, så da ble jo det mitt også. Siden jeg er blitt en ivrig bollebaker,(hihi), så er det jo kjekt med et søtt fat som passer til kaffekoppen :)
Ikke så gale disse da??
Ganske fornøyd selv, siden det er første gangen :)
(Baking har liksom ikke vært min greie)
Nei nå får jeg gjøre noe fornuftig, som støvtørking f.eks...
Skjønner ikke hvor alt støvet kommer fra???
Ha en fin helg og kos dere i fine været, så lenge det varer....

8 kommentarer:

liven sa...

Hei!! Så fine ting du har kjøpt....blomsterkassen og nydelig fat!!
Det hjelper med fint vær på energien!! Det er sikkert.....selv har jeg gått til fjells tre ganger denne uken:)
Så innendørs trenger jeg visst å gjøre noe etterhvert også ja!!
Ha en fin helg:O)

Berit T sa...

ÅÅÅ det blir vår med en gang når stedmorsblomstene kommer. Så fint det var å ha de i den kassen.

Tror jeg tar en tur og smaker på baksten din jeg ,for den såg knallgod ut!
Ønsker deg en fin helg, og lykke til med eksamen!

elisabeth sa...

Leste litt lenger ned her...ikke samboer lenger???
Det var noe som sa noe sånt for en stund siden også...
Kanskje like greit eller?:)
Ha en fin helg!!! Hils M & F

borghild sa...

Det var noen fristende kanelsnurrer du hadde bakt, og mønsteret på serviset var kjempesøtt!!
Klem B:-)

elisabeth sa...

Måtte bare slette kommentaren din, da det er litt hysj, hysj;) Men det stemmer det ja:)

Anonym sa...

takker fore hyggelig hilsen :-)
Og du....kanelsnurrene ser kjempegode ut!!
Ha en deilig ettermiddag!

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Den blomsterkassen der var kjmpefin... Og kanelsnurrene så så god ut.Ha en fin ettermiddag!

A home far away sa...

Såmånga fina saker du visar för oss! Blomsterkassen är söt.

Ha en bra dag.

Gunilla