onsdag 26. mars 2008

På skøyter....

På mandag tok vi turen til skøytebanen. Her ser dere Fredrik, min yngste nevø. Full av pågangsmot og uten nerver for å falle(som oss voksne) Satte han ut på isen... :)Litt skeptisk i begynnelsen, men så bar det av gårde... I full fart.....
Etter første runde var det bare å kaste jakken. Det var jo såååå varmt....
Helt utrolig å se hvor lett de unge tar det. Bare setter avgårde... Selv sto jeg trygt på sidelinjen og bare nøt synet av de andre. Har prøvd meg på skøyter et par ganger i Bergenshallen, der kan man ihvertfall holde seg fast i gjærdet/kanten. Blir jo utslitt etter en runde, alt for mye nerver og konsing ute å går (hihi). Stiv som en stokk..... :))Så i dag holdt jeg fortet.... ;) Tok ikke sjangsen på å falle å slå ryggen....
Ellers så har det væet lesing, nyere historie. Muntlig i dag, gikk nå greit, men kan alltid bli bedre ;) Så da er det engelsken igjen, i morgen. Det blir litt verre tenker jeg... Hmm... Men ,men det går vel greit.
Ha en fin kveld :))

2 kommentarer:

borghild sa...

Nei, ungene er mye tøffere enn oss 'gamle', det er iallfall helt sikkert!!:-)
Lykke til med eksamen! Klem B:-)

elisabeth sa...

Lykke til med eksamen, og han har jo blitt stor!!! Det er T. sin gutt sant? Hils masse til alle;)
Jeg holder meg helst på "land" også...hehe:)