mandag 25. februar 2008

Nytt hekleprosjekt


Var inne å tittet på litt forskjellige håndarbeids blogger.

Du verden så mange kreative mennesker det finnes :)

Utrolige ting som trylles fram med strikke pinner og heklenåler,

for ikke å snakke om symaskinen....

Blir jo helt misunnelig på hva dere klarer å få til...

Har lenge hatt en sterk trang til å prøve meg på disse bølge teppene,

som sagt så gjort,

men etter utallige forsøk på å få til dette hadde jeg gitt opp :(

Men så kom jeg over denne her


Hun hadde satt igang et heklemysteri.

Der var det en flott oppskrift på hvordan disse bølgene blir til,

gjett om jeg ble glad :))

Så etter litt øving og feiling, så fikk jeg det til.

Litt stolt nå ja ;))

Så langt er jeg kommet til nå.... :)

Så får vi se, hvor stort det blir til slutt..

Holder jo på med ett med bestemorsruter også ;))

3 kommentarer:

liven sa...

Så fine farger da!!! Synes også det er så mange flinke damer her innpå men har ikke blitt bitt av denne basillen jeg ennå:O)
Blir til at jeg leser litt eller ser tv når jeg setter meg nedpå!
Lykke til videre. Følger med:O)

Zizzi Molde sa...

Hei, og takk for hyggelig hilsen hos meg. Så kjekt å treffe nye bloggere, jeg blir så glad jeg da :-)
Så skjønt det teppet blir, jeg har og lyst å lære meg å hekle, men jeg et nok innerst inne at med pinner og garn, det er ikke helt meg. Så da nyetr jeg synet av hva dere andre skaper i stedet!
Vi ses!

Anonym sa...

Dette må jeg prøve og. Har printet ut oppskriften, så nå har jeg prosjekt for helgen.
Fin blog du har!

Ingrid