torsdag 14. februar 2008

Postmannen

.. kom med pakke/lapp til meg i dag... :)))


Jeg bestilte noe fra Veslestua her en dag. Og i dag kom den i posten...
Dvs. at jeg måtte jo på posten å hente den for den var for stor for postkassen..


Hadde bestilt en nydelig liten potte, som jeg tenkte å ha på bordet med litt søtsaker i ;) Og en krans som er formet som et hjerte..




Denne var jo bare så nydelig at den måtte jeg ha :)) Synes den var såå flott :)



Da jeg åpnet esken så jeg at det var en ekstra ting der,

de har jammen meg sendt med et nydelig perle hjerte :))

så fiint....

Tusen takk.... :)

Må bare få anbefale Veslestua for kjempe servise og rask levering...

Godt jobbet, sånn liker vi.

Dere vet jo at vi ville helst hatt varen i "går".... ;)

2 kommentarer:

Lene sa...

Hei, Anette - og hjertelig velkommen til bloggverdenen :))

Så flotte bilder du maler!! Og såå koselig pakke i posten fra Veslestua. Muligheter for pakke inne på bloggen min og, hihi - en liten helgekonkurranse på gang :)

Tusen takk for koselig bursdagshilsen :)

Nattinatt :)

Berit T sa...

Så flotte ting du hadde kjøpt, det går an å bli fristet av alt det flotte som er til salg rundtom ja!

Ønsker deg en fin helg!