søndag 17. februar 2008

Regn igjen....

Så var det søndag igjen og regn.... Utrolig kjedelig med dette været, men det positive er jo at man ikke trenger å ha dårlig samvittighet for å sitte inne å kose seg ;)


Slenger inn noen malerier som jeg malte for litt siden.

Begge er malt i akryl. 60x60cm
På dette over her,

har det sneket seg inn et hode

som titter nysjerrig fram. ( i venstre hjørne)

Vet ikke om dere ser det, men det gjør jeg :)


Ellers ikke så mye nytt på denne fronten.

Strikker litt, syr litt, men ikke noe å vise fram er jeg redd for ;)


Ellers så hadde jo Stoltheten har storkost seg på leirskole!
Skulle vært et bilde av leirskolen Langedrag her,
men noe skjedde, vil ikke laste ned bildet, grrr....

Han er så glad i dyr, så dette var jo himmelen for han,

å kunne være med alle dyrene hele dagen. :)


Så da er det en ukes vinterferie, har ingen planer.

Heldagsprøve i engelsk i morgen, uff...............


Men nå får jeg besøk av Camilla og gullet, Sander...

Skal kose oss med taco... Nam,nam... :)



1 kommentar:

Bestefars Verksted. sa...

Hei,og takk for hilsen inne hos meg !!! Må si du er dyktig med maling,skikkelig flotte bilder du lager !! Nå skulle jeg ønsket meg en stor,hvit vegg....!! Jeg skal legge ut noen skilt til salgs snart,om du er interresert. Kos deg,og ha en flott kveld : )