torsdag 24. april 2008

Herlige dager :))

For noen herlige dager vi har hatt her på vestlandet :)) Det er så deilig å våkne til fuglekvitter, mildt i luften og lukten av jord, vår, snart sommer....

Det har vært lite blogging i disse dager. Har jo vært ute hele dagen, stup trøtt når kvelden kommer. Nesten slik at jeg ikke kan komme meg fort nok i seng, så neste dag kan begynne.

Jeg er vel det man kaller A menneske, tidlig opp og tidlig i seng ;) Elsker morningene i fred og ro....


På fredagen var det tid for vinklubb. Det er så kjekt :) Da er vi 6 jenter som sitter å skravler og drikker litt vin og koser oss. Jeg laget pizzaboller, eller pizzasnurrer som mange kaller de, (fikk veldig skryt ;)) og litt frukt. Må jo være litt sunn også. :) Er blitt bitt av bakebasillen tror jeg, er jo egentlig ganske koselig, og gøy, når man først setter igang, og får det til, ikke minst (hihi) Har vært noen mislykkete forsøk før, bare kliss og rot (oppskrift er en grei ting).... ;)
Fruktfatet er min søsters kunst, hun er kjent for de, og det måtte jo det kommenteres. Hun pleier å ha de mye større, men her hos meg var det jo hverken stort nok fat, frukt kniver eller ordentlig utstyr til å leke seg med. Men det ble nå bra :)
Hun lager de flotteste ting av frukten :)


Nei nå får jeg komme meg ut i solen igjen, siste dagen nå før regnet kommer, skulle visst skye til i kveld, men vi kan være fornøyd nå, for en stund, med deilige sommer dager.

Ha en solfylt dag :))








5 kommentarer:

Tiril sa...

Du de pizza snurrene så herlige ut, du må legge ut oppskrift, ja viss alle kunne vert så smarte og brukt frukt og grønnt i sammenkomster, det er jo både godt og innbydene,men du , lørdag blir det nok en del kaker hos meg.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Mmmmm.. nå fikk jeg lyst på både pizzaboller og deilig frukt! Lekkert dandert- ¨så veldig delikat og fristende ut!

borghild sa...

Det fruktfatet så jo bare helt himmelsk ut, så utrolig kreativt pyntet! Jeg slenger liksom bare alt i en skål, men det må det bli slutt på, ser jeg...:-)
Høres kjempekoselig ut med vinklubb, og dere er iallfall ærlige, mange som har syklubb syr jo ikke noe særlig...;-)
Klem B:-)

liven sa...

Nam nam for noen fristende bilder da!! dette så jo lekkert ut!!
Ha en fin helg......synd det skulle begynne å regne nå da!!

Albertines verden sa...

Hei. Er bare innom for å takke for kommentaren på min lille feiring, da det desverre ikke ble noen pakke på deg denne gangen. Med ønske om fortsatt stor bakeglede. Ha en feiende flott uke!