mandag 7. april 2008

Ny uke..


Ny uke med nye muligheter... Herlig :)



Har hatt meg en saftig blogg runde i helgen, og på






fikk jeg stor øyne da jeg så bildene hennes fra



Cathe Kidston.




Så masse fint, metervare, voksduker, krus, toalettmapper, sminkeposer.

Her er et lite utvalg av bilder...Puter, pledd.... Lekker strikke veske :))
Så lekker....
Toalettveske


Og enda en...

Strikkepinne etui, med pinner...

Og sist, men ikke minst denne søte radioen. Var ikke den fin??

Får si som min søster sa: Du har visst slått deg helt på blomster du...


Ja, jeg har vel det. Kjenner det er så deilig å hvile øynene på. Får liksom ro i sjelen. Så deilig å komme hjem til lyse fine farger, hvitt og lekkert. Men det er noen ting som plager meg, og det er de trehvite vinduskarmene og furudørene... :( Men siden jeg bare leier, så blir det ikke gjort noe med det. Må nok holde ut en stund til. Prisene er jo helt vill, og for meg som studerer og bor alene har jo ikke en sjangs på markedet. Krysser fingrene for at boligprisene går ned snart :))


Bakte noen boller på søndag. Dette er andre gangen jeg baker, så var strålene fornøyd med resultatet. Nesten litt for rund??? :)) Ja,ja, gode var de. Og de forsvant på et blunk.(Liker ikke bake, er kjedelig og blir så mye griseri. hihi) Nevøene og stoltheten forsynte seg godt, så kjekt. Det hadde ikke vært forgjeves altså. hihi....
Da er vi igang med en ny uke folkens... Stå på... :))

1 kommentar:

ChatrinesLiving sa...

Hærlige saker! Det minner litt om mitt "green gate" servise:)
Ha en finfin helg!
Klem fra chatrine:)